Kome je do morala u politici, neka ide u NSPM

Tri karte za emigrante, ili kako Srbija plaća američki ceh

Komentari (66) COMMENTS_ARE_CLOSED
1 ponedeljak, 24 avgust 2015 21:56
veca vestica
Pisac je dao futuristicki prikaz koji je tacan,ali je "propustio" 8.pitanje.

Mislim da zalivske zemlje po nalogu USA moraju jos dolara da preko migranata ubace u Srbiju.Sa novcem u Srbiji moze svasta da se uradi.Poznavajuci politicare plus narod nece biti tesko da se imigranti inflitiraju u sve pore drustva.Poziv Vucica "dobro nam dosli" govori u prilog tome.
Preporuke:
131
4
2 ponedeljak, 24 avgust 2015 22:01
vladimir
Bane je sve skontao. Ovo je prvi normalan tekst na temu arapa u srbiji. Odmah treba firmirati sirok narodni pokret za podizanje zida, koji potom treba transfotmisati u pokret za rusenje naprednjaka, I sudjenje istima za veleizdaju.
Preporuke:
192
6
3 ponedeljak, 24 avgust 2015 22:31
Ristivojeviću,
Amin!

Nedostaje, možda, još samo podsećanje na glasno, jasno i NORMALNO ponašanje, na primer, Slovaka tim povodom. Ljudi su U JEDNOJ REČENICI saopštili stav države. A ove naše bitange se prenemažu i za mrsne pare DRASTIČNO menjaju etničko-religijsku strukturu srpskog društva. Ne trebaju nama azilante, kad na vlasti imamo ove - sami ćemo se urnisati!
Preporuke:
147
1
4 ponedeljak, 24 avgust 2015 22:35
nsss.rs
Ristivojević je počeo nešto, što mnogi izbegavaju- priču o pozadini priče o "izbeglicama", i da li su oni baš svi izbeglice ( a ne nekakvi "migranti", kako ih, u deminutivu nazivaju u EU).
Da, Ristivojevićeve sumnje su više nego na mestu; ne može se verovati EU, i jasno je- planiraju da Srbija bude tampon-zona za ovaj egzodus. Problem se ne rešava; eurobirokrate vrte besmislice u krug, i ne preduzimaju ništa, mediji podržavaju srceparateljne priče o zlehudoj sudbini pristiglih, Vlada se zevzeči sa pravljenjem kampova za prihvat, i ne vidi se kraj ovom čudnom događanju, niti neki smisao. Sve je jasnije- ovo je neki scenario, i autor teksta sa puno pokrića sumnja u volju EU da se ovaj problem pretovaren Srbiji rešava.
Međutim- optimista sam.
Neću još reći zašto; prerano je, a i ne želim da pomognem onima koji su nam uvalili ovaj problem u predviđanju srpskih poteza za rešavanje problema.
Malo ste se preračunali, gospodo zapadnjaci.
Srbi su nezgodni u kvarnim igrama.
Preporuke:
104
2
5 ponedeljak, 24 avgust 2015 23:01
gorica
Tako je Bane, reći jasno i glasno istinu, ne dozvoliti Vučiću i njegovoj bulumenti da poslušno grade prihvatne centre po Srbiji i čekati da ih nalogodavci stalno tapšu po ramenu kako su dobri dečaci i da će im evo samo da ispune taj pa taj nalog otvoriti konačno neko poglavlje o pristupanju.
Preporuke:
100
0
6 ponedeljak, 24 avgust 2015 23:03
Pobunjenik
Racionalno i tačno do poslednjeg slova.
I sve će se ovako i odigrati.
Jer je prevladao propagandni narativ da su to jadni ljudi kojima treba pomoći i koji nam neće ništa. Isto kako je prevladao i onaj da je Kosovo izgubljeno, kako je Milošević diktator koji izaziva ratove i istrebljuje nesrbe, kako nas je komunizam upropastio a kapitalizam doneo slobodu(doduše samo od radnih mesta i socijalnih prava)...
Evo gospodo ako je Tito onomad primao slične albanske migrante da "bi naneo zlo Srbiji" a to nismo mogli da sprečimo zbog njegove represije, što se danas ne bunimo?
Priča se da smo sad slobodni, imamo izbore, demokratiju, privatizaciju i gazde, liberale i patriote na vlasti, prestolonaslednika u dvoru, četničkog vojvodu za predsednika, sve ono što nam je manjkalo da na Kosovu ne postanemo manjina.
A opet ćemo to postati, samo ovaj put i u Beogradu, N. Sadu, Kragujevcu.
Gotovo poetska pravda za one koji su se tako sramno odrekli sunarodnika i najvećih svetinja.
Preporuke:
116
1
7 ponedeljak, 24 avgust 2015 23:03
J.
Analitičari koji smatraju kako će roditelji iz rata zahvaćene Sirije uzeti petogodišnje dijete i iz bijesa ili geopolitičkog lukavstva ga dovesti da spava u parku pored beogradske autobuske stanice imaju žestok problem.
Preporuke:
35
122
8 ponedeljak, 24 avgust 2015 23:19
miko
...Srbija je naravno samo kolateralna šteta koja, voljno ili nevoljno ili čak bezvoljno igra neku igru koja će nam se svakako obiti o glavu a pokazna vežba od hiljadu izbeglica kod Subotice, pred čijim se palicama i povicima „Alahu akbar“ policija povukla, daje samo blagi nagoveštaj šta će se desiti kada padne komanda da desetine hiljada migranata, punih snage i besa, protutnje Beogradom.
ako dozvolite, širi komentar: https://moravickikraj.wordpress.com/2015/08/17/retusiranje-evrope/
Preporuke:
64
4
9 ponedeljak, 24 avgust 2015 23:19
miko
...Ovo nisu izbeglice i azilanti na koje se odnosi vekovno pravilo o pružanju pomoći. Ko pogleda slike iz Preševa može da shvati da se radi o vojno sposobnim muškarcima u najboljim godinama, u najvećoj snazi i najboljoj fizičkoj kondiciji. Dopustiti da se takvi ljudi mimo zakonske procedure iskrcaju usred glavnog grada, na ulicu, pokazuje odsustvo svake odgovornosti i zdravog razuma...
ako dozvolite, širi komentar: https://moravickikraj.wordpress.com/2015/08/23/ako-nece-breg-muhamedu/
Preporuke:
76
4
10 ponedeljak, 24 avgust 2015 23:22
Srbin
Tekst izvanredan, ne ostavlja prostor za ikakva "vađenja" uništivača Srba i Srbije, jajara,šibicara, i obmanjivača. U tekstu se nalaze potpuno, ili dovoljno potpuno, objašnjenja i odgovori na pitanja koja smo postavljali, i na tvrdnje koje smo izražavali u pitanjima kroz komentare.
OSTAJE SAMO da neko od ministara, sekretara, pomoćnika,..., koji okružuju svemoćnog i strašnog Premijera, koji ih je sve u miševe pretvorio, a oni zadovoljni zbog privilegija u raznim oblicima, kaže njemu, Premijeru, o sadržaju ovoga teksta, da Premijer pročita i razabere, i promeni USA-EU antisrpsku politiku, bar sada kada su u pitanju "emigranti"!
Ako to Premijer ne može da uradi iz bilo kakvih njemu znanih razloga, onda ostaje da se narod digne i spašava kakvu takvu svoju budućnost. Za to vreme, ovaj tekst treba u vidu letaka deliti narodu da se prenosi i pismeno i usmeno.
SAMO NAS UPOZNAVANjE NARODA SA ISTINOM MOŽE SPASITI. Ne drže slučajno okupatori, i njihove sluge, sve medije pod kontrolom
Preporuke:
86
3
11 ponedeljak, 24 avgust 2015 23:24
Sve tacno, od reci do reci!
!!! U pamet se Srbi!
Preporuke:
72
2
12 ponedeljak, 24 avgust 2015 23:25
istina o zlu koje nas snašlo
da li je narod svestan šta ga čeka
Preporuke:
77
1
13 ponedeljak, 24 avgust 2015 23:41
Nickfit
Nema šta dodati, sve kristalno jasno objašnjeno. Kome ni posle ovoga nije jasno šta se dešava...
Preporuke:
64
1
14 ponedeljak, 24 avgust 2015 23:47
Nenad
Kod nas Srba se vec skoro trideset godina desava ista kalkulacija. Koliko god da ne mogu da podnesem trenutnu vlast, a ni onu prethodnu, a ni onu pre nje itd... i jedna i druga i treca i cetvrta su radile isto, a to je da je svako davao deo suvereniteta i nacionalnog interesa u nadi da ce se tu zaustaviti i da ce Nato azdaja da u jednom trenutku propadne, ili pocne da propada ili da ce da pokusa da proguta prevelik zalogaj. Ta predaja suvereniteta ide sve brze sa svakom novom vlasti, do te mere da sam poceo da sumnjam da li cak i ovu krajnje nakaradnu vlast treba menjati jer videli smo sta se svaki put do sada desilo. Znaci nije stvar u tome ni na taj nacin. Pitanje je druge vrste? Da li ce Bondstil da ode pre nego sto cemo mi bioloski da nestanemo? Karadjordje ne bi imao ta pitanja. Mi bi trebali da ako treba da nas izgine pola da oteramo Bondstil, jedino tako, da na helikopterima americki ambasadori i vojnici odlaze iz Srbije kao iz Sajgona. Kako drugacije neka mi neko objasni?
Preporuke:
78
1
15 utorak, 25 avgust 2015 00:05
Bojan, Pristina
Tacno se o tome radi postovani Ristivojevicu. I jos jedna bitna stvar u zemlji koja i pre rata nije bila narocito bogata, i u kojoj se godimana vec ratuje(u stanju rata se crni fondovi ubrzano tope) - svi ovi satro azilanti imaju po par hiljada evra za finasiranje putovanja ?!

Sta zapad smera sa tim muslimanskim svetom to samo sveti Bog zna. U svakom slucaju Mi sa ovim glumljenjem dobrocinitelja i humanista, dok zakidamo na nasoj bedi i sirotinji a odvajamo sredstva za azilante i ove zapadne igre sa njima, na cemu nam usput EU zvanicnici u impresioniranosti cestitaju, a ustvari se sprdaju sa nama - samo dokazujemo da smo jedina luda zemlja tj. upravo onakva kakav nas covek vodi.
Preporuke:
81
0
16 utorak, 25 avgust 2015 00:13
vladimir
U vezi jednog konentara o teoriji zavere. Treba reci i da su ovi arapi is skorisceni. Narocito je vazno I raskrinkati narativ da oni zele da idu u zapadnu evropu. Pa kao da se oni ista pitaju. Mogu oni da zele I sanjaju svasta, ali ce otici samo dotle dokle ih zapadne sile puste, a to je za sada srbija. Jedino resenje za nas srbe je postmoderni narodni ustanak, I suditi za veleizdaju oligarhiji oko vucics I vucicu. Posle ovakve megaizdaje treba nam nesto kao nacionalni nimberski proces, gde bi svi izdajjici u poslednjih dve deceniji bili procesuirani I to po pozitivnom pravu. Ali ne samo politicare, nego I celu propagandnu masineriju, od medijskih magnata do politickih analiticara. Ako to ne uradimo mozemo kao nacija da zatvorimo firmu. I jako je bitno da otezavajuce okolnosti budu necije ranije patriotsko delovanje, a ne obratno.
Preporuke:
68
0
17 utorak, 25 avgust 2015 00:18
da je u
pitanju velika pošast je prećutno odobrenje mađarskoj da podigne zid
Preporuke:
58
1
18 utorak, 25 avgust 2015 00:32
Nenad
Mi nemamo vise sta da izgubimo. To trebamo sto pre da shvatimo, bolje receno osetimo, i to je momenat kojeg se nasi neprijatelji najvise boje. Oni misle da Siftari (namerno f) mogu da naprave problem na Balkanu jer su nas Srbe kao uskopili. Ili navodno Hrvati mogu da naprave veci problem nego sto mi mozemo da napravimo. Nas prvi i osnovni zadatak kao naroda mora da bude taj da moramo da pokazemo da mi mozemo da napravimo najveci moguci problem, veci problem nego sto mogu i da zamisle. Odatle da krenemo, pa dalje sta nam dragi Bog da.
Preporuke:
73
2
19 utorak, 25 avgust 2015 00:35
s.j Da, zalivske vehabijske države bi jedna čekale da vrate ove 'dezertere' u vojske zemalja protiv kojih se bore, posredstvom kojekakvih 'opozicija' - u prevodu, islamističkih monstruma
Molim vas, okanite se sporednih tema. Zaključci su vam šuplji, logički nedosledni i ponegde međusobno protivurečni. Ono što nas zanima jeste veleizdajnička servilna politika naših vlasti, a ne to ko su ovi ljudi i koliko imaju para. Uzgred, da je ovim ljudima bilo dobro tamo gde su bili, ne bi se zaputili u beli svet, i putovali pretrpanim čamcima i brodovima, izlažući i sebe i svoju decu životnoj opasnosti. Takve tvrdnje može napraviti samo neko ko je na nivou onih koji su pljuvali po srpskim izbeglicama - kakvim izbeglicama? prognanicima! - sa prostora BiH i današnje Hrvatske. Dobro se sećam tog vremena; maltretiranje i zlostavljanje od strane ratnih profitera iz redova sopstvenog naroda, krađe pomoći od strane raznih komesara i komesarčića, kojima su u kućama visili zlatni lusteri, dok oni koji su izgubili sve osim golih život nisu imali šta da jedu. Zloupotreba izbeglica u svrhe jeftine radne snage - koja najčešće nije ni plaćana itd. itd.
Preporuke:
45
12
20 utorak, 25 avgust 2015 04:18
Srbin crnac, ateista
Prva zabluda: Ovi ljudi su emigranti (azilanti, izbeglice, nevoljnici, nesrećnici...).

Ništa od toga. U pitanju su dezerteri pomešani sa nešto žena i dece... To su sposobni muškarci u životnom dobu za borbu, a takvih je 95 % pridošlica

A sad ste od agitovanja da su svi redom teroristi prešli na tezu da su to kukavice koje beže od vojne obaveze? Valjda vam je satanizacija da su svi teroristi islamske države postala previše neuverljiva pa se mora preći na sledeću gadost defamacije.

Ovo je tipično srpsko, sirovo prebacivanje odgovornosti. Strukture ne smeju javno reći da iza ovoga stoji Amerika i da oni dovoze izbeglice s trajekata direktno do makedonske granice, ne možemo ništa Americi pa hajde da svoju žuč izlijemo na izbeglicama od rata. Znamo mi od kakvih struktura dolaze ove agitacije, imaju oni i svoj radio gde ceo dan frljaju svoje razblažene "polušovinističke" teze, čime pokazuju sopstvenu nesposobnost i sitnoću svojih duša. Malo je reći koliko mi se ovo gadi!
Preporuke:
21
48
21 utorak, 25 avgust 2015 06:36
s.j Opet ću ponoviti: human tretman ovih ljudi i to da li ih želimo u svojoj zemlji su međusobno nepovezane stvari!
Moramo i biti ljudi, i držati do svojih nacionalnih interesa. U svemu moramo ostati ljudi. U svojoj zemlji ih ne želimo, ali ne zato što su navodno šugavci, geopolitičke kamikaze ili tome slično, već zato što nam predstavljaju realnu demografsku pretnju - što ne opravdava nehuman tretman ovih ljudi, bili oni prosjaci ili multimilijarderi-dezerteti, koji su se zaputili da pokore Evropu (molim vas, da su tako organizovani, Bliski istok ne bi bio u večnom rasulu) - i zato što odgovornost za sve snose oni koji su rušili njihove zemlje!

Sve drugo je šuplja priča i teoretisanje, a u vremenu kada nam je nacionalno biće razapeto i podeljeno, država narušenog suvereniteta, i sve grane društvene delatnosti ugrožene, za šuplje teorije nemamo vremena. Šta više, ulaganje napora u takve svrhe predstavlja vrh nemorala i izdaju.
Preporuke:
36
4
22 utorak, 25 avgust 2015 07:00
Trebalo bi im pomoći...
Da se te ''izbeglice'' dobro naoružaju i okrenu u drugom pravcu od ovog naumljenog Islamske države bi nestalo za tri meseca i ponovo bi mogli živeti kao pre, ako ne i bolje. Naravno, sve pod uslovom da su zaista protiv ID.
Preporuke:
31
2
23 utorak, 25 avgust 2015 07:06
Svi su oni potrebni Zapadu
Jevtina radna snaga je na putu.Zapadnjaci postaju sve stariji, mora neko da ih pere, da im kuvam sprema izvodi u setnju. U starackim domovima u Nemackoj, Enleskoj, Skandinavskim zemljama, uglavnom, 90%, rade stranci. Cistaci autobusa, podzemnih zeleznica, stanica, ulica, sve sami stranci. Sve vise se zaposljavaju u privatnim kucama kao sluge I sluskinje. To je ponovo postalo vrlo popularno.
Po procenama gore navedenih zemalja, radnika za takve poslove uskoro ce nedostajati, tako da ova "migracija" im jos ikako odgovara. Ali mora malo da glume dobrocinitelje,
Preporuke:
26
3
24 utorak, 25 avgust 2015 07:19
Waler Maza
Sve je tačno rečeno ali nije sve tako. Srbija jeste tranzitna stanica. Svi će oni ipak završiti u EU.
Radi se o planiranoj akciji pribavljanja jeftinog topovskog mesa. Ovi dezerteri i ne sanjaju da će završiti na budućim frontovima radeći ono od čega su upravo bežali.
Izbeglički val je pokrenut da bi EU dobila jeftinu radnu snagu za najprljavije poslove, a potom će, nakon kratke vojne obuke, završiti kao meso na nekom novom frontu. Evropa nema vojsku, ima komandni kadar ali nedostaju vojnici za planirani gubitak u živoj sili. Evropljani neće da budu vojnici i da masovno ginu zarad neke politike, a evropski vojnik je i enormno skup. Zato, tvorac ove ideje je našao rešenje, jeftini vojnik koji malo košta i čija sahrana je kolektivna. Budući ratovi su već tu, svuda oko nas. Sudar velikih sila je neimenovan. Jeftini vojnici robovi su se sami ponudili i namestili kao na tacni. Bolje bi im bilo da su ostali i branili kućni prag, koje zavedene budale.
Preporuke:
34
10
25 utorak, 25 avgust 2015 07:45
Budzet Srbije
Dobar tekst koji podstice na razmisljanje.

Ali nema potrebe kriviti naprednjake i Vucica.
Ovaj problem je nas problem, problem Srbije i svih Srba. Moramo ga svi zajedno, polako, bez svadje i mudro resavati.

I stalno, svakog meseca, sluzbeno slati Evropi troskove koje Srbija ima u vezi sa izbeglicama.
Preporuke:
8
47
26 utorak, 25 avgust 2015 08:16
ivan3012
Ova vlast je potpuno po meri ovog naroda,ni bolja ni gora od njega.srbiji je namenjena uloga adekvatna njenim kvalitetima i mogucnostima.I ona se sada ostvaruje.Ne vidim zasto pojedinci na smesan nacin zele da zaustave neminovnost egzekucije nad necim sto je sa civilizacijskog aspekta-nepotrebno..Neki mladji,vitalniji narodi kadri da se bore i izbore za svoje mesto i ulogu na svetskoj pozornici-samo su prirodna smena onih koji te mogucnosti objektivno-vise ne poseduju.Konacno,istorija je to kroz razne oblike evolucije ljudske zajednice kojima su velike migracije bile i uzrok i posledica istovremeno -pokazala da su smene i nestanci citavih civilizacija a ne samo pojedinacnih naroda-istorijska neminovnost..Kao smena generacija.U toliko grotesknije deluju uzaludni pokusaji i otuzni vapaji pojedinaca iz naroda koji se u svojoj nemoci odavno pomirio sa cinjenicom da ce nestati,da kao nesto menjaju i spasavaju.Poceo je poslednji cin tuzne komedije nadam se-nece previse dugo trajati.
Preporuke:
17
13
27 utorak, 25 avgust 2015 08:22
Marko Gay
Pa pobogu, sta vi ljudi hocete?

Mi ih vise ne mozemo izdrzavati po logorima jer imamo mnogo drugih troskova.

Da ih vratimo Asadu ne mozemo, jer bismo mu tako samo ojacali vojsku.

Da trazimo od Turske da placa za logore, pa da je jos vise naljutimo?

Posto ovo sa Asadom dugo traje, zar nije najbolje ovo sto smo uradili: drasticno smanjiti finansiranje logora, rastrubeti ovim pobeguljama da ce im Nemci dati kucicu u cvecu i pare, mnogo para nizasta, i obezbediti im prelaz i prolaz. I dati ih Evropi, mozda Evropa za njih nadje i neku korisnu namenu?
Preporuke:
29
9
28 utorak, 25 avgust 2015 09:25
Aleksa
s obzirom na okolnosti u kojima se našao narod Srbije, možemo samo da gledamo šta će da se događa.
mogući negativni razvoj događaja je to u čemu se sa autorom možemo složiti.
to da sve teži ka tome da se Srbija pretvori u prihvatni centar za ljude iz islamskog sveta je najverovatnije.
svako drugo rešenje zahteva nerealnu veru u dobre namere i pomoć Evropske Unije toj reci mladih ljudi iz islamskog sveta da dopru do nje, do cilja.
najčešće se događa ono u šta zainteresovani najmanje trebaju uložiti, a to je Logor "Srbija".
motiv dezertera je potpuno promašen i uopšte ne dodiruje zemlju.
a tek proba minimalizacije te pojave u Srbiji pre dvadesetak godina!
i ko to još gaji "treću zabludu" o dolasku u UE radi integracije...
Preporuke:
24
0
29 utorak, 25 avgust 2015 09:50
Boško
Ko je bezgrešan neka prvi baci kamen.

Tekst je pravi opis tragedije koja je zadesila Srpski narod izborom pogrešnih vlasti u Beogradu, i samo reči Afganistan, Sirija treba zameniti sa rečima Srbija, Kosovo i Krajina.

Prve izbeglice iz Krajine i Srbije su bili vojno sposobni "dezerteri" te je iz Srbije samo 1991 "pobeglo" +100 hiljada vojno sposobnih od dobro situiranih (sa komunističkim pedigreom) roditelja "da nastave školovanje" (vratili su se posle 2000te i sada su u vlasti kao "proevropski kadrovi" koji su povampirili socijaliste miloševića 2008)

Isto ovako su stanovnici "beogradskog pašaluka" bili "besni" na Srbe sa Kosova koji su unapred shvatili da će biti izdani od miloševića i radikala i prodajući sve izbegli sa novcem, pa su to "ogrorčenje" preneli i na one koji su kasnije pobegli spasavajući živu glavu.

Ovo je priča o Srpskom narodu i njegovom izbeglištvu i "migracijama" 1990-2004 i ponašanju "beograđana plave krvi" prema "izbeglicama" koje se nije promenilo
Preporuke:
35
18
30 utorak, 25 avgust 2015 10:21
Stanić Milan
SAD na svom poznatom matriksu Izazivanja i upravljanja krizama u svetu sa Britancima kojima se pridružio N. Sarkozi izvršili su haos u zemljama MAGREB-a i B. Istoka menjajući nasilno režime putem teroristički organizacija koje im se otele kontroli.Izazivajući totalan društveni haos oni su postgli nekoliko ciljeva:
1.Suprimirati EU u njenoj ekspanziji ka B. Istoku i onemogućiti blisku političku i ekonomsku saradnju sa Rusijom i Kinom,
2.U daljem zadatku promenuti demografsku sliku evropski zemalja, a posebnu važnost dati na stvaranje teroristički centara,jer ne zaboravimo,sa izbeglicama ide i veći broj onih "po zadatku."
Ocena autora i mnogi komentatora o negativnom pristupu pol. rukovodstva Srbije uopšte ne stoji.Setimo se,da je u 2. sv. ratu Srbija u svoja nedra primila na desetine hiljada nesretnika,pa i oko 20.000 Slovenaca,koji su 1991.ubijali srpsku decu kao ročne vojnike JNA.
Preporuke:
30
0
31 utorak, 25 avgust 2015 11:09
ana
@ sj ne zamenjuj teze.niko nije protiv pružanja pomoći ljudima ali jeste protiv njihovog ostanka u srbiji jer je to veliki problem.eu ih neće čak je i prećutno dozvolila mađarskoj da podiže zid,to ima i bugraska a grčka ih ekspeduje velikom brzinom iz zemlje. ako nisu problem što ih se svi oslobađaju a u eu se svađaju oko prijema 4o.ooo izbeglica,svađaju se oko kvota,mislim da slovačka hoće da primi samo hrišćane a tek englezi su posebna priča-na njih idu ne pendrecima već vodenim topovima i vučjacima samo da ne uđu u eurotunel.milione e daju da obezbede tune.eu i usa su im razorile i opljačkale zemlju ,izazvale građanski rat.sukob plemena,stvorile terorističke organizacije koje se otrgle kontroli,izavale pusto................
Preporuke:
30
1
32 utorak, 25 avgust 2015 11:30
marija
Crni humor! Odlično sam shvatila poentu autora teksta ali mi želudac nalaže da potražim neku drugu perspektivu...da li bi neko od cenjenih analitičara mogao da mi da ponudi neki odgovor na pitanje-ima li nečeg dobrog u ovome što nas je snašlo sa ovim "izbeglicama"? (verovatno je nema sa ovakvo metiljavom vlašću)
Ono što mene užasava je naravno "stav" premijera i činjenica da nije u stanju da kaže da ako je Srbija prihvatila te ljude, Evropa treba da prihvati odgovornost.Ne, on se zahvaljuje...užas! Svaki psiholog će vam pričati o postavljanju granica (Mađari ovo bukvalno odradili) i važnosti da sebe zaštitite u nekom odnosu! Stoga mi je najstrašnije kada vidim taj patološko snishodljiv odnos premijera prema Zapadu...meni je ovo tako strano...
Još jednom najljubaznije molim da mi neko ponudi drugačiju perspektivu...unapred zahvalna!
Preporuke:
26
0
33 utorak, 25 avgust 2015 11:31
pružiti im
medicinsku pomoć,hranu i vodu odeću i što pre ekspedovati iz zemlje kao što rade grci i makedonci.podići zid kao mađari
Preporuke:
34
0
34 utorak, 25 avgust 2015 11:43
kaca
Svaka cast Ristivojevicu!
Preporuke:
31
1
35 utorak, 25 avgust 2015 12:27
surova istina
koja izaziva strah kod ljudi.govore koliko je ušlo u srbiju ali nema podataka koliko je njih napustilo srbiju?to je zabrinjavajuće!!!
Preporuke:
31
0
36 utorak, 25 avgust 2015 12:28
Ljilja
Mislim da je na sceni velika seoba naroda i promena slike sveta.Jedni nestaju kao stari Grci a kada je tako pametan narod nestao što ne bi i drugi, verovatno im je prošao rok trajanja.Lako je kada se uči o tome, samo nije zgodno živeti u vreme kada se to dešava.
Preporuke:
29
2
37 utorak, 25 avgust 2015 13:09
Saša
Sve je ovo tačno a ima još puno toga što bi se moglo i moralo reći .

Ali što to sve zajedno daje u konačnici .

Neko je u komentaru napisao spomenuo jednu činjenicu kojoj se ja radujem a nadam se da će se pokazati tačnom i u budućnosti .

Naime , ne zna Zapad sa Srbima koliko god ih ponižava i dovodi u beznadežne situacije .

Preživjet će Srbi i Vučića i Merkelovu , nadam se , a upravo zbog toga što Srbi imaju svoju specifičnu logiku .

A vjerujem da će je po ovom pitanju ta logika sledeća ...

NEKA DOLAZE KOLIKO GOD HOĆE SAMO DOK IDU A TREBA IM JASNO REĆI DA SU DOBRODOŠLI SAMO POD USLOVOM AKO IDU DALJE .

I TREBA IM POMAGATI NA SVE MOGUĆE NAČINE DA IDU DALJE A NEKA VUČIĆ PRIČA MERKELOVOJ ŠTO GOD HOĆE .

ČAK I DA NEMAJU NOVCA DA TO PLATE TREBA IM POMAGATI DA IDU NA ZAPAD U SKLOPU BORBE PROTIV ISTOG A KADA VEĆ MOGU I DA PLATE ... NEKA PLATE .

Kako je rekao Legija za prebacivanje droge preko granice ... Da se osveti Zapadu ...
Preporuke:
24
0
38 utorak, 25 avgust 2015 13:20
premijer ne sme da kaže
da je odgovornost na evropi i da nije smela da dozvoli da mađari podignu ogradu.oni ga doveli na vlast8eu je u 16,30 časova čestitala nikoliću pobedu.šešelj 13g bio u zatvoru a ova dvojica na slobodi a njegovi najbliži saradnici-čudno zar ne
Preporuke:
21
0
39 utorak, 25 avgust 2015 14:03
petar
ti zivis u paranoji, svuda okolo su konspiracije i zavere i sve su uperene protiv srbije
Preporuke:
4
36
40 utorak, 25 avgust 2015 14:32
!!!
Srbistan je planiran kao deponija za ove emigrante, ratne dezertere i nesrecnike.Nista novo vec samo jos jedan korak islamizacije josuvek Pravoslavne Srbije.Poznato i vec vidjeno...Stari cilj zar ne?
Sledeci korak su dzamije,i uz tursko-muslimanske serije koje su u Srbiji omiljene,sve ide po necijem planu...
A Srbi?...Srbi ce da izigravaju humaniste i skacu od srece kad nas "evropski partneri" tapsaju po ramenima kao dobre priglupe poslusne pse.Al dobro,EU nema alternativu i to je to...Tako nam i treba.
Preporuke:
30
1
41 utorak, 25 avgust 2015 14:42
Gordana
E pa konacno jasno , glasno i istinito , pravim recima nazvana situacija sa "izbeglicama" . Sto je najvaznije i predocene sve posledice suludog ponasanja i ispunjavanja svih zahteva nemilordnih okupatora.
Izvolte, informisite se, razmislite, pokrenite se ako ste uopste u stanju , pre nego pocnu da se odvijaju dogadjaji koje vise nece niko moci da zaustavi.
Preporuke:
23
0
42 utorak, 25 avgust 2015 15:58
Kole
Respekt , odlican tekst.
Preporuke:
22
0
43 utorak, 25 avgust 2015 17:01
TOPOLj
Prateći pažljivo tu "migraciju"(da li baš migraciju?)nešto sam primjetio,veoma interesantno.Među tim "migrantima" ili takozvanim azilantima ne postoji niko ko ima više od šezdeset godina.Sve ispod 60 i 50 g,a u ogromnom procentu(oko 80 i više posto)to su mladi ljudi.Azilanti,to nije adekvatan naziv.A regruti na primjer?E,ovo je ono na šta treba obratiti pažnju.Regruti da,ali,za šta?Kako je vrijeme najbolje sudija,tako i u ovom konkretnom slučaju,vrijeme će pokazati da se radi o narastućujoj islamskoj opasnosti u režiji američkih i britanskih tajnih službi.Vrijeme je presudilo i u slučaju petog oktobra.Kakvo zlo je peti oktobar donio Srbiji,ne trebam napominjati.I ovdje će vrijeme presuditi,oko takozvanih azilanata ili migranata.Predsjednik i premijer Srbije Majkl Kirbi postaraće se već da Srbija,jadna i bijedna,potone još niže nego li je do sada.Tako to biva kad se umjesto mozgom misli nečim drugim."Neka se Italijani s njima usreće",što reče Živojin Mišić.E,ali kad nema ko da čuje.
Preporuke:
18
1
44 utorak, 25 avgust 2015 18:52
ministarka za rodnu ravnopravnost izjavljuje
da iako žele da idu u eu ponuditi im ostanak u srbiji!!!
Preporuke:
8
0
45 utorak, 25 avgust 2015 18:56
NN
Rasciscavaju teren za veliki rat - Amerika, Turska, Saudijska Arabija protiv Sirije. Oni koji imaju para beze u Evropu, spasavaju se. Zasto nas lazu da nas izbeglice kostaju 15.000 evra dnevno kad je taj iznos 800.000 evra dnevno.
Preporuke:
19
0
46 utorak, 25 avgust 2015 20:06
ѕ.j @ana
Da li ste pročitali moje komentare, ili samo onako lupate na osnovu tuđih odgovora na iste? Nikakve teze nisam zamenjivao, a sa ostatkom vašeg komentara se slažem - kao što biste uočili da ste pročitali šta sam napisao.

Human tretman i izbegavanje idiotskih analiza ovog tipa, ali, prvo i iznad svega, rad na povratku svih koji su došli u Srbiju nazad u EU, iz koje su nam i došli - dotični nisu preskočili pola Balkana i završili u Srbiji, već su prethodno prošli kroz Grčku i Bugarsku (obe članice EU!). Na sve načine treba raditi na isporučenju ovih ljudi u EU, koja je kao saučesnik u zločinačkom uništenju njihovih domovina moralno odgovorna da ih primi, i zahtevati od EU da snese troškove naše dosadašnje brige za njihov izbeglice.
Preporuke:
8
3
47 utorak, 25 avgust 2015 20:11
Sham
Ljudski je i hrišćanski pomoći. Ima tu celih porodica. Pobegli su od velikog zla, pa šta ima veze ako su pobegli i od Asadove vojske, ljudi imaju pravo i da dezertiraju.
No, par reči o geopolitici.
Svako ko hoće da piše o Siriji morao bi da se informiše prvo o složenoj religijsko-etničkoj situaciji tamo. Među imigrantima najmanje ima potencijalnih islamskih terorista a najviše ne-muslimana ili nepravovernih muslimana, pripadnika raznih sekti, koji se upravo sklanjaju pred Islamskom državom.
Preporuke:
6
10
48 utorak, 25 avgust 2015 20:16
Veleizdajnik
Za azijatske izbeglice i ...., ali i za ni posle 20 godina nezbrinute srpske izgnanike iz Hrvatske, BiH i KiM naročito mi puca prsluk.
Preporuke:
9
2
49 utorak, 25 avgust 2015 20:16
Živorad
Odličan tekst.
Preporuke:
9
0
50 utorak, 25 avgust 2015 20:23
Aleksandar Veliki
Mislite i piskarajte šta god hoćete, ja ću logore da dignem, kao i kulu "na vodi". A vi, ako vam se ne sviđa, decu u naručje, zavežljaj na rame, pa u izbeglištvo, ako uopšte imate gde. Pre ću ja sebi da stvorim rezervni narod, nego vi da nađete novu otađbinu.
Preporuke:
16
1
51 utorak, 25 avgust 2015 21:37
Biljana Đorović: Demografski inženjering – stvaranje Novog Bliskog Istoka
Da li se savremeni demografski inženjering – inače bez presedana u istoriji – odvija u skladu sa centralnim geostrateškim planovima Novog svetskog poretka? U kontekstu velike seobe naroda sa Bliskog istoka i Severne Afrike u Evropu i Srbiju, neophodno je sagledati strateške dokumente i mape (tog dela sveta) po kojima se ovaj proces odigrava…

http://facebookreporter.org/2015/08/24/%D0%B1%D0%B8%D1%99%D0%B0%D0%BD%D0%B0-%D1%92%D0%BE%D1%80%D0%BE%D0%B2%D0%B8%D1%9B-%D0%B4%D0%B5%D0%BC%D0%BE%D0%B3%D1%80%D0%B0%D1%84%D1%81%D0%BA%D0%B8-%D0%B8%D0%BD%D0%B6%D0%B5%D1%9A%D0%B5%D1%80%D0%B8/
Preporuke:
4
0
52 utorak, 25 avgust 2015 23:02
Jovan Lekanic
Svska csst za idcrpnu,logicnu i ""ociotvsrajucu"" analizu. Potpisujem se ispod svake rijeci, cak i onog dijela koji se odnosi na dezerterstvo.
Jedino sto odobravsm ovim ljudima je da je njihov zivot vrijedniji od bilo kakve uloge u bilo kakvom ratu. A ovo zato sto je svaki rat, cak i oslobodilacki, veliki biznis u kojem su vojnici na obje strane bezvrijefns potrosna roba.
Preporuke:
6
1
53 utorak, 25 avgust 2015 23:32
Ariel
"Dezerteri"? A iz čije armije? Sirijske? Znači moraju da se bore za Asada jer on je "vlast"? Vlast čija vojska i policija zatvaraju i muče ljude koji ih popreko pogledaju ili ih šalju na front da ginu ili ubiju sopstvene sunarodnike? Ovo je građanski rat, sa zemljom rasparčanom i brojnim frakcijama, što znači i gomilu sveta koji u tome ne želi da učestvuje jer sve strane su za njih podjednako loše i nijedna nema legitimitet.

Kako ti rođače možeš da napišeš "Najbolji dokaz da jesu dezerteri je činjenica da nisu otišli u bogate zemlje Zaliva?" Pa znaš li ti išta o tim zemljama? O tome da su tamo Suniti na vlasti, pa da vidiš kako bi se proveo prosečan Alavit iz Sirije ili Pakistanac koga smatraju nižom rasom, bukvalno? Plus izbeglica ima najviše BAŠ u relativno pristojnim muslimanskim zemljama - milion u Libanu, dva u Turskoj.
Preporuke:
11
11
54 sreda, 26 avgust 2015 02:12
s.j @Ariel - Ne mislite da ćete upotrebom ćirilice uspeti da nas prevarite, i sakrijete svoje propagandne laži
Naspram legitimnih vlasti Sirije stoje paklene horde onih koji ne zatvaraju "one koji ih popreko pogledaju", već ih žive spaljuju. Naspram tih legitimni vlasti stoji novac vehabijskih šeika i monstruma koji bombama ućutkuju kritiku i putem kiše kasetnih bombi i siromašenog uranijuma ruše legitimne vlade i suverene zemlje pretvaraju u kolonije.

Ovo je Srbija, dragi Arijele. Kod nas laži Si-En-En-a i En Jedinice ne prolaze. Legitimne vlasti Sirije zatvaraju neistomišljenike? Možda, ali ih zato ne spaljuju žive, ne odsecaju im glave i ruke, niti im jedu iznutrice - a sve to rade vaši miljenici, dragi Arijele. Zatvaraju ih, kažeš? A zašto da tome verujemo? A i da verujemo, zašto misliš da je to čudno, i da legitimnim vlastima oduzima legitimitet? Osporavaš li i legitimitet onih koji učestvuju u lovu na crnce u Americi, ili je tvoja kritika licemerna i zasnovana na duplim aršinima, po uzoru na tvoje gospodare?
Preporuke:
12
0
55 sreda, 26 avgust 2015 07:13
Marko Gay
@ Ariel

Niste u pravu da se Sirija brani samo ucescem u njenoj vojsci. Kao sto je predsednik Asad sam rekao, Siriju brani i doktor koji leci, i sluzbenik koji radi, i svako ko svoj posao obavlja valjano.

Ali Sirija se ne moze odbraniti ako je ljudi napustaju, jer im je obecano da ce im u Nemackoj i Svedskoj dati kucu i 2000 evra mesecno da ne rade nista.

Metaforicki receno, Sirijci koji prolaze kroz Srbiju su ljudi koji su napustili bolesnu majku radi para.
Preporuke:
11
1
56 sreda, 26 avgust 2015 09:33
Deki
Kako bi rekli tekst ''kratak i ...''
Preporuke:
4
2
57 sreda, 26 avgust 2015 10:50
Slobodan Janković
Svaka čast gospodine Ristivojeviću! Sada je trenutak da DSS i Dveri jasno zauzmu stav protiv ove okupacije.
Preporuke:
7
0
58 sreda, 26 avgust 2015 11:39
Milic
Cestitam gospodinu Ristivojejicu! Ovako pisu normalni,neostrasceni ljudi.Sve sto ste napisali apsolutno je tacno. Ali, Vi ste prvi koji shvata da je car go, a ne da ima novo odelo. Mozda niste prvi koji to shvata, vec ste prvi koji ima "ono" da to javno kaze. I da Vas vise ne hvalim.Molim Vas da nastavite tako i da otvarate oci ovom hipnotisanom narodu. Ovaj Vas tekst cu preneti svojim prijateljima na FB, ali taj FB je jedno umrtvljeno drustvo:te kad mi je unuk rekao mama, ili slike sa letovanja, ili rodjendani.Ispod svakog nivoa, ali i to je programirano, zna se odakle. Moracu na tviter, tamo je uzbudljivije, mada je i to rezirano. I da ne davim, jos jedanput cestitam za ovako realan i normalan clanak.Sve su to dezerteri. Da je 1914-te bilo toliko takvih u Srbijici, Srbija danas ne bi postojala.A dobrovoljaca je bilo tako mnogo da je vrhovna komanda morala da ih odbija. Nije bilo toliko mesta u kasarnama. Itd,itd...
Preporuke:
11
0
59 sreda, 26 avgust 2015 14:44
Cile
BRAVO!
Preporuke:
8
3
60 sreda, 26 avgust 2015 16:47
jul i sns
mira slobina je 90-ih uvozila kineze,vucic arape.samo da se zna,ko kritikuje arape,on je sovinista;tacnije ,ko kritikuje zapad,dobixe jelenu milic kao bosko iz dveri.
Preporuke:
2
1
61 petak, 28 avgust 2015 22:21
sledi vojna okupacija...ukoliko se ne ukine IPAP i objavi opasnost od scenarija gde nato uvodi red u haos koji su napravili migranti....
ovo je samo uvod u vojnu okupaciju ...

da bi NATO doveo da zavodi red treba prvo napraviti haos...

opštepoznato je da je "red iz haosa" glavna deviza tajnog udruženja iz koga se regrutuju američki političari..

u Avganistanu je rat zadnjih 3000 godina...u Iraku od 80-ih, u Siriji (a Sirijaca među migrantima ima mnogo manje nego što se misli ) zadnje 4 godine..

a opet oni su baš sad svi nagrnuli da budu migranti i to baš preko Srbije i mađarskog zida kao da Hrvatska, Bugarska i Rumunija ne postoje..

generalna proba je bila sa Albancima...i mi smo progutali pričicu o siromaštvu

a ovi sad migranti su sačekali da AV potpiše IPAP i SOFA sporazume po kojima je NATO zaštitnik demokratije u Srbiji i po kojima naši zakoni ne važe za NATO vojnike...sve ono što smo sačuvali ratom na Kosovu (jer u Rambujeu je zahtevan IPAP i SOFA) prodane duše su dale za džabe...a uz to su osakatili vojsku i topili oružje..

rezultat: Edi Rama uzima ključeve Beograda, a Kolinda Vojvodinu...
Preporuke:
3
1
62 subota, 29 avgust 2015 14:20
Novi Sad
Zanimljiv članak, trebalo bi da ga pročitaju svi koji sažaljevaju sve te jadne ljude, bogatije od svih nas zajedno, a isto tako potencijalne teroriste u moru svih tih ''migranata''. Ne znam zašto to niko ne spominje, kad je očigledno strahovito moguće.

Živimo u državi koja brine o svima samo ne o svojim građanima.
Preporuke:
4
0
63 subota, 29 avgust 2015 23:27
Milos
EU nije isto što i Šengenski sporazum. I UK je u EU pa traži vize za ulazak. Ako malo mućnete glavom onda ćete shvatiti i zašto ipak ne idu preko Bugarske i Rumunije, preko Srbije je ipak kraće a u oba slučaja moraju da prođu granicu šengena koja počinje od Mađarske.

Niste osnovnu stvar mogli da ukapirate i proverite, ali zato mislite da se razumete u celu problematiku svetske politike i bliskog istoka?! Toliko o ovom vašem "demistifikovanju" izbeglica.
Preporuke:
2
4
64 ponedeljak, 31 avgust 2015 00:39
Bob
Ovako ćemo:

Moja ulica ima oko 200 metara, imam već 2 saradnika. Posetićemo svaku kuću u ulici i pod pretnjom razbijanja glave zabraniti prodaju i izdavanje, itd. Ako treba, barikade, itd... Pola ulica u gradu ako se tako organizuje, pokrenućemo...hm... nešto. A onda neka vlast misli šta će.
Preporuke:
4
1
65 ponedeljak, 31 avgust 2015 00:44
Bob
Moram da dodam nešto:
čitam komentare ovih nazovi izbeglica: kako vam žene same izlaze na ulicu? šta je ovo, nose suknje, blabla?

Ja to neću u ovoj zemlji, i vi nećete, ne treba nam to, naše žene mogu slobodno da se kreću našim ulicama, a ne da se plaše da li će ih neki sluđeni majmuni silovati ili izgraditi vehabijsku džamiju i zabraniti da nosi mini. Ne može to, neću to ovde, ovo može da bude luda zemlja, ali je slobodna zemlja i tačka.

Neka idu na drugo mesta da šire multi-kulti gluposti, nećemo to ovde.
Preporuke:
6
0
66 subota, 05 septembar 2015 09:26
Zeljko
Vojnolekarska komisija da ih pregleda i vojno sposobne u avione i nazad Asadu, pa koga regrutuje za SAA, regrutuje, koga strelja zbog dezerterstva nek strelja... Po njihovoj logici svi Srbi su trebali '90-ih da krenu peske za Nemacku kao stoka a ne da se bore za svoja ognjista.
Preporuke:
0
0

Anketa

Da li će, po vašem mišljenju, „Zajednica srpskih opština“ na KiM biti formirana do kraja 2023. godine?
 

Republika Srpska: Stanje i perspektive

Baner
Baner
Baner
Baner
Baner
Baner